İnternetin sürəti niyə zəifləyib? - Açıqlama
Mövzu ilə bağlı AzVision.az -a danışan Azərbaycan İnformasiya və Kommunikasiya Texnologiyaları Sənayesi Assosiasiyası (AİKTSA) İdarə Heyətinin sədri Elvin Abbasov bildirib ki, internetlə bağlı problemlər bir neçə texniki səbəbdən baş verir:
"İnternet limitlərinin 40 Mbit/s-dən 100 Mbit/s-yə artırılmasından sonra kütləvi şəkildə şikayətlər olmalı idi. Çünki bəzi modemlər köhnədir. Portlar, modemlər 100 Mbit/s dəstəkləməyə bilər. Ona görə də provayderlərə müraciət olunmalı və evdəki modemə baxış keçirilməlidir.
Vətəndaşlar birbaşa evə gələn internet xəttini kompüterə qoşaraq “Speedtest” ilə yoxlamalıdır. Əgər ödədiyi pulun müqabilindəki interneti “Speedtest”lə görürsə, bu o deməkdir ki, problem artıq onun modemində və ya evdəki digər cihazlarındadır. Yox əgər ödədiyi məbləğin miqyasındakı internet almırsa, problem provayderdədir.
İstifadəçilər deyirlər ki, əvvəllər internet hətta evdən uzaqlaşanda belə tuturdu, qiymət artımından sonra isə sürət zəifləyib. Ümumiyyətlə, modemdən internet kabelini ayırsaq və internet olmadan modemi işlək hala gətirsək, görərik ki, internet olmasa belə, ötürmə radiusu dəyişmir. Yəni modemin “vay-fay” dalğalarının içindəki internetlə əlaqəsi yoxdur. Bunun kimi bir çox səbəblər olduğu üçün texniki müstəvidə baxış keçirilməlidir. Eyni zamanda internet kabeli gərgin elektrik kabelləri ilə yanaşıdırsa, internetin sürəti aşağı olacaq. Çünki gərgin elektrik kabelləri internetin keyfiyyətinə təsir edən amillərdən biridir".
Həmidə İbrahimova
AzVision.az