Şirkətin müştəri xidmətləri üzrə baş direktoru Selda Korkmaz Bostancıoğlu abunəçilərin mobil operatordan nə gözlədikləri və şirkətin müştərilərin artan gözləntilərini qarşılaması üçün hansı tədbirlər görməsinin vacib olduğu barədə söhbət açıb. “Bakcell”in Məlumat Mərkəzinə şəbəkə ilə bağlı edilən müraciətlərin sayının son bir il ərzində 61% azalması faktını nəzərə alaraq, xanım Bostancıoğlunun qeyd olunan dəyişikliyə təsiri izah edən təqdimatı böyük maraqla qarşılanıb.
Yeni texnologiyalar və keyfiyyətin təmin edilməsi departamentinin rəhbəri Roman İqnatenko Bakcell şirkətinin ölkədə ən geniş əhatə dairəsi olan ən etibarlı şəbəkəyə malik olması və abunəçilərin operatorun getdikcə daha üstün rabitə xidmətlərindən yararlana biləcəkləri barədə məlumat verib. Yeni məhsulların inkişafı bölməsinin rəhbəri Cəlil Xəlilov öz növbəsində telekommunikasiya sahəsində trendlər barədə və eyni zamanda getdikcə daha da populyarlaşan M2M texnologiyaları barədə söhbət açıb.
Əlavə dəyər xidmətləri, elektron xidmətlər və applikasiyalar yarımbölməsinin rəhbəri Elçin Quliyev getdikcə daha çox tələbat duyulan mobil video məzmun barədə, eyni zamanda müştəri məmnuniyyətinin ən üstün səviyyəyə çatdırılması və abunəçilərin ən etibarlı şəbəkədən tam şəkildə faydalanması üçün Bakcell şirkətinin gördüyü işlər barədə məlumat verib.
Müştərilərin inkişafı bölməsinin rəhbəri Zaur Cəlilov bir müddət öncə Yaxın Şərq, Mərkəzi və Cənubi Asiya və Şimali Afrika ölkələrində telekommunikasiya sahəsində “Ən yaxşı istehlakçı xidməti” adına layiq görülən Ulduzum proqramı nümunəsində sadiqlik proqramlarının rolu barədə məlumatı iştirakçılarla paylaşıb.
“Telekommunikasiya sahəsi çox böyük sürətlə inkişaf edir. Biz az qala hər gün bu sahədə baş verən yeniliklər haqqında eşidirik. Artıq ikinci ildir ki, “Mobil telekommunikasiyaya giriş” adlı xüsusi təlim proqramı vasitəsilə bu sahədə yazan jurnalistlər üçün seminarlar təşkil edirik. Burada haqqında danışdığımız hər bir mövzu mətbuatda telekommunikasiya ilə bağlı yazılanların təhlili, eyni zamanda Bakcell komandası ilə jurnalistlərin müzakirələri zamanı meydana çıxır.
Biz, şirkət olaraq telekommunikasiya haqqında yazan jurnalistlərin daha çox məlumatlı olmasını istəyirik. Seminarlardan sonraki qiymətləndirmə göstərir ki, bu sahədə trend olan mövzular auditoriya tərəfindən çox yaxşı mənimsənilir”, - deyə Bakcell şirkətinin korporativ kommunikasiya bölməsinin rəhbəri Süheylə Cəfərova bildirib.
AzVision.az