Facebook və Twitter-də təbliğatın effekti yoxdur

Facebook və Twitter-də təbliğatın effekti yoxdur
  23 Noyabr 2014    Oxunub:3111
`Facebook və Twitter özlərinin reklam və marketinq dəyərlərini itirirlər`. Bu sözlər Forrester Analitik Mərkəzinin yaydığı hesabatdandır.

AzVision.az
–ın verdiyi xəbərə görə, mərkəzin baş analitiki və vitse-prezidenti Neyt Elliot bildirib ki, həmin sosial şəbəkələrdə aparılan təbliğat adresatların ancaq 2%-nə çatır. Effektivlik isə daha aşağıdır: abunəçilərin 0,07%-i məluma11tlara diqqət yetirirlər.

“Öz marketinq fəaliyyətinizdə Facebook-a ciddi yanaşmağa boş verin”,- deyən Elliot vurğulayıb ki, sosial şəbəkə marketoloqları pul ödəməyə məcbur etmək üçün qəsdən auditoriyanı daraldır.

AzVision.az


Teqlər:  





Xəbər lenti